Aromaterapia i korzenna herbata! Czyli jak spędzam wolny czas jesienią


Typowo jesienno-zimowa herbata typu jabłko z cynamonem zawsze przywodzi mi na myśl pachnącą, jeszcze ciepłą szarlotkę. Zarówno herbatę, jak i ciasto uwielbiam. A jeszcze lepiej, jak serwowana jest w towarzystwie tego deseru. 🍎🍰
 Najczęściej robię ją jesienią i zimą dla siebie i moich znajomych! Aromat, który jest w całym domu jest nie do opisania 💗 co nie oznacza, że zapach nie może pozostać na dłuższą chwilę!

Kilka dni temu kupiłem już świece, woski oraz olejki zapachowe. Mam taki zapas, że starczy na całą zimę i okres świąteczny.😊 Wyobraźcie sobie jaki był cudowny zapach, kiedy wykonywałem zdjęcia które możecie tu zobaczyć.

Na stronie Favi
znajdziecie ogromny asortyment zapachów do domu, w które się zaopatrzyłem. Szczególnie polecam Wam kominki aromatyczne, nie dość że pięknie ozdobią wnętrze to jeszcze nadadzą super zapach, który nadaje wosk.
 A jeśli potrzebujecie dekoracji... mebli, bo akurat robicie remont przed świętami, albo po prostu zaopatrzyć się w dodatki to na stronie Favi znajdziecie wszystko, czego potrzebujecie.

Ale do rzeczy! Taki jesienny napar może wykonać każdy. Zaopatrzcie sie w:

    * Herbatę ( jaki smak lubicie, ja wybrałem jabłko, cynamon )
    * Laski cynamonu
    * Świeżą żurawinę ( akurat sezon na nią )
    * Anyż
    * Goździki
    * Pomarańcza
    * Syrop pomarańczowy
    * Rum ( aby się rozgrzać )
    Nic trudnego, a ile radości 😍

    7 komentarzy:

    1. Ja nie bardzo przepadam za herbatami, ale jeśli już jakąś pije to zazwyczaj miętowa. Nie mniej ta herbata musi mieć piękny zapach, idealny na zimowe wieczory!
      Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
      Pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    2. U mnie tak standard herbata z cytryną i miodem, ale twoja wersje też bym chętnie wypróbowała :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Ja uwielbiam w jesienne wieczory wypić herbatę z pomarańczą i goździkami... Coś pysznego. Pozdrawiam cieplutko

      OdpowiedzUsuń
    4. Jesień nieodłącznie kojarzy mi się z tym napojem. Zawsze w deszczowe jesienne dni siedzę przed telewizorem lub czytam książkę razem z filiżanka herbaty maliniwej. Latem natomiast wolę coś orzeźwiającego cytrynowa, ananasowa i greufrutowa. Zapraszam do mnie na moje strony o modzie www.womandotstyle.wordpress.com i www.mandotstyle.wordpress.com, pozdrawiam Iwona Mojżesz

      OdpowiedzUsuń
    5. Świetny post! Aż mi narobiłeś ochoty na herbatę! Sam mam w domu o smaku szarlotki :D
      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    6. Witam! To musi być pyszne.. czas wypróbować coś nowego :D

      OdpowiedzUsuń
    7. ta herbatka musi smakować bosko ;)

      OdpowiedzUsuń

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
    Copyright © King Of Temptations , Blogger