15 komentarzy:

  1. fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, a ta kurtka to już hit!
    Pozdrawiam, Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda. Podoba mi się połączenie klasycznego jeansu z brązem. Takie kolory zawsze będą się bronić. Świetne zdjęcia! Oby tak dalej ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wyszły świetnie :) Mają swój klimat i to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w takim zestawieniu, fajnie wszystko ze sobą komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo jesiennie i stylowo. Tło do zdjęć ciekawe i nietuzinkowe. :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Link na moim profilu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło robi największe wrażenie. Mozna powiedziec ze ja schodze na drugi plan ;)

      Usuń
  8. Świetnie wyglądasz, a zdjęcia- super! Nie wiem czy to wina mojego laptopa, czy jakoś obrabiałeś zdjęcia teksturą ale bardzo interesująco to wygląda. :)
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają te zakończenia od kurtki :) tło ciekawe nie typowe ale dodające charakteru całości zdjęć.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © King Of Temptations , Blogger