Świąteczny poradnik cz II Moje sprawdzone pomysły


W zeszłym roku na moim blogu pojawił się krótki poradnik świąteczny, jeżeli nie przeczytałeś/ to link wklejam poniżej, koniecznie zapoznaj się z tematem, bo do świąt już naprawdę zostało nie wiele. 
W poradniku m.in. o tym jaką wybrać choinkę, o czym rozmawiać przy wigilijnym stole oraz wiele innych:


Jak zagęścić choinkę? 
 Na tegoroczne święta wybrałem sobie ... no właśnie, jaką choinkę?

Na „My story” przeprowadziłem krótką sondę, w której to pytałem się Was czy choinka jest sztuczna, czy żywa. Większość z obserwujących odpowiedziała że żywa.

Drzewko jest sztuczne, aczkolwiek wygląda bardzo realistycznie, łudząco przypomina świeżo ściętą prosto z lasu.🌲

Choinka pochodzi ze sklepu Holyart
 
Jeżeli jeszcze nie zdarzyłeś/aś zaopatrzyć się w drewko świąteczne, to odsyłam Cię do sklepu online. Zakupy przez internet to jedyna deska ratunku zwłaszcza przed świątecznym szałem zakupów.

Warto zaoszczędzić trochę czasu i nie tracić go w kolejkach w sklepach stacjonarnych.

Ale do rzeczy! Jeżeli macie swoje drzewko, ale nie wygląda zbyt atrakcyjnie, bo powiedzmy jest już kilka lat z Wami i obleciało sporo igieł to sprzedam Ci, super patent na zagęszczenie jej.

Wystarczy wsadzić luzem kilkanaście świeżo ciętych gałązek świerku bądź jodły 😀
Choinka nabierze naturalnego kształtu oraz wypełni luki.
 

 Golf / BonPrix
Spodnie / Zara
Buty / Hugo Boss

Mój pomysł na wigilijny stół

W pierwszej kolejności ustal dokładną liczbę osób, jaką planujesz gościć przy wigilijnym stole + puste miejsce dla niespodziewanego gościa.

Czasami wystarczy naprawdę niewiele prostych dodatków (świece, gałązki, serwetki), aby wigilia przebiegała w wyjątkowej atmosferze.
Zazwyczaj zaczynamy od nakrycia stołu. Wzorzyste, bogato zdobione serwety lub obrusy same w sobie stanowią jedną z najefektowniejszych ozdób świątecznego stołu. Zresztą nie tylko ich kolor, ale również grubość i faktura mają duże znaczenie dla całościowego efektu dekoracji.

U mnie jest biały obrus z delikatnymi kryształkami, które mienią się w świetle świec oraz światła.
Nie zapomnij o odświętnej zastawie. Nie musi to być ręcznie malowana porcelana. Najbezpieczniejszy będzie biały komplet ponieważ pasuje do każdego stylu czy to nowoczesnego, jak i tradycyjnego i glamour.

 

Jeśli chcesz poszuka czegoś nowego dla siebie i domu to odsyłam Cie do przeglądarki Favi.pl tam znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do przygotowania stołu.

Na środek mojego stołu położyłem girlandę ze świerku którą przyozdobiłem czerwonymi gałązkami oraz lampkami. Dodatkowo dwie świece w słojach, od razu nabrało to świątecznego klimatu.

 
A co z alkoholem?

Szczerze mówiąc, grzanego wina po wieczerzy nie odmowie. Od kilku lat sam serwuję taki trunek dla najbliższych. W końcu goździk i anyż to świąteczne przyprawy wiec gdzie indziej ich użyć jak nie do grzańca! 
 Aha nie zapomnijcie o pomarańczy 🍊😂
Kieliszki / Favi.pl
Szklanki / Favi.pl
 Patera / Favi.pl

5 komentarzy:

  1. Kocham tą magię świąt. Choinka przepiękna. Świetny patent z tymi gałązkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super patent na choinkę, która swoją drogą wygląda niesamowicie, jak wreszcie wyprowadzę się na swoje to napewno tak właśnie będzie wyglądać moje drzewko!
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) bardzo fajna inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © King Of Temptations , Blogger