Sushi w domu? Kto by to robił, wybrałem się do Sushi — Mastera | Z wizytą w japońskiej restauracji Sushi77

 

Jak zrobić mi przyjemność? Dać mi jeść

 

Każdy kto mnie zna dobrze wie, że za sushi dam się pokroić. Jest to jedno z moich ulubionych dań, mogę jeść 3 razy dziennie, na śniadanie obiad i kolacje. Dosłownie!

Wielokrotnie próbowałem robić sushi sam, no bo wiadomo na imprezę najlepsza przekąska. Jednak za każdym razem nic z tego nie wychodziło... zawsze moja kulinarna przygoda kończyła się na etapie gotowania ryżu 😂😂

Tak czy siak, nigdy nie podołałem a ja bylem wkurzony i głodny!
Dlatego od jakiegoś czasu wole zamówić z dostawą do domu, od kogoś kto wyręczy mnie w przyrządzaniu. No ale tutaj tez się zaczynają kolejne schody, ponieważ nie z każdej restauracji mi smakuje ... tak jestem wymagający!

I tutaj taka historia z życia wzięta:

Znani youtuberzy otworzyli knajpę sushi w centrum Warszawy, dwa razy miałem okazje tam być i raz zamówiłem sushi set a kolejnym razem spróbowałem rolls sushi. Każda z wizyt tam kończyła się ogromnym bólem brzucha😣 Ostatecznie knajpa została zamknięta.😂😂😂

Podczas mojej ostatniej wizyty w Warszawie, skorzystałem z uprzejmości restauracji Sushi 77

i wybrałem się ze znajomą na smaczną kolację 🍣🍤🍜 Przy okazji miałem okazje przetestować kolejną kuchnię, i w razie co... wiedzieć gdzie wrócić.

Pierwsze co mnie urzekło to otwarta kuchnia, widzimy dokładnie co sushi-master (tak się to chyba profesjonalnie nazywa — po prostu kucharz😂) przygotowuje.


Muszę przyznać że wyszedłem stamtąd pełen pozytywnej energii po dobrym jedzonku 💗

Tak szczerze mogę Wam polecić to miejsce, dania są naprawdę znakomicie zrobione, przygotowane przez kucharzy z ogromnym sercem i zmiłowaniem do swojej pasji.

Już teraz wiem gdzie się udać następnym razem w stolicy na porządną kolację.


Poniżej to co wybrałem na kolacje:

Gyoza
5x Pierożki z kurczakiem, 5x Pierożki z krewetką


 Tom Yum
tajska zupa z krewetkami, mlekiem kokosowym oraz grzybami słomianymi


 Chicken Teriyaki
Kurczak w sosie teriyaki z warzywami (do wyboru makaronu udon albo ryż)


Set Maki Deluxe 28szt.
18x futomaki: 6x łosoś, 6x maślana, 6x węgorz
6x maki z łososiem i awokado
4x uramaki z maślaną

Dodatkowo przepyszna, aromatyczna herbata z kwiatem wiśni oraz schłodzone Prosecco 😈

 

Restauracje Sushi 77 w Polsce:


Wrocław CH Pasaż Grunwaldzki
50-363 Wrocław
Plac Grunwaldzki 22


Wrocław CH Arkady Wrocławskie
53-333 Wrocław
ul. Powstańców Śląskich 2-4


Wrocław
50-119 Wrocław
ul. Nożownicza 1C


Warszawa Sienna
00-815 Warszawa
ul. Sienna 83


Warszawa KEN
02-797 Warszawa
Al. Komisji Edukacji Narodowej 49


Sopot
81-767 Sopot
ul. Bohaterów Monte Cassino 53


Poznań
61-777 Poznań
ul. Woźna 10


Koszalin CH Atrium
75-736 Koszalin
ul. Paderewskiego 1


Kraków
31-002 Kraków
ul. Poselska 18


Gdańsk
80-888 Gdańsk
ul. Długie Pobrzeże 30

______________________________________





10 komentarzy:

  1. Nie podjęłam nigdy próby samodzielnego zrobienia sushi, aczkolwiek mam do niego słabość. W 77 jeszcze nie byłam, ale chyba czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Są w różnych miastach także mam nadzieje ze wybierzesz ta która bedzie ci blizej :)

      Usuń
  2. Byłam w Warszawie, sushi mają całkiem całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam sama robić sushi, wiem, że niczym się nie struje i lepiej smakuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. A byłeś może w Sushi Wesoła? Przepyszne sushi serwują!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Od 11 lat robię sushi w domu, czasem wychodzę do restauracji po nowe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © King Of Temptations , Blogger