Co musisz wiedzieć, rozpoczynając oczyszczenie organizmu sokami? Jak się do tego przygotować

Co musisz wiedzieć, rozpoczynając oczyszczenie organizmu sokami? 

Jak się do tego przygotować:


Każdy dzień rozpocznij od szklanki bardzo ciepłej wody z sokiem z cytryny. Odstaw alkohol, cukier, mięso, nabiał, fast-foody, słodkie napoje oraz gluten. Zrezygnuj z kawy i czarnej herbaty.

Lekka dieta sprawi, że przejście na detoks sokowy nie będzie takim szokiem dla organizmu. Jeśli na co dzień odżywiasz się bardzo niezdrowo, a później nagle odstawisz wszystko jednocześnie, a Twoim jedynym pożywieniem będą soki owocowo-warzywne to gwarantuję, że pierwsze 2 dni diety będą bardzo trudne.

 Jeśli nie możesz żyć bez pobudzenia w ciągu dnia, możesz zawsze wypić yerba matę lub napar ziołowy. Jedz warzywa i owoce w każdej postaci. Im więcej zawrzesz w diecie warzyw i owoców w surowej postaci, tym lepiej przyzwyczaisz organizm do kuracji sokami.

Przyszedł czas na rozpoczęcie detoksu


 Możesz działać! Jedyne co musisz teraz zrobić, to dokładny research w poszukiwaniu najlepszej firmy zajmującej się produkcją soków. Można również wszystko przygotować od podstaw w domu, jeśli tylko dysponujemy wolnoobrotową sokowirówką.
Tak na marginesie, ja dysponuję, aczkolwiek ... wybrałem pierwsza opcje dla leniuszków 😂


 Ambasadorką marki została Karolina Szostak, która w ostatnim czasie przeszła spektakularną metamorfozę.

Nuja oferuje najlepszą jakość oraz najniższą cenę na rynku. Do wyboru masz 3 warianty, dlatego też odsyłam Cię na stronę, abyś mógł się zapoznać z każdym. Ja upatrzyłem sobie dietę 3-dniową z zestawem ćwiczeń w gratisie.


Aby przybliżyć Wam nieco obraz takiej diety, wymienię skład wszystkich 6 soków, które piłem każdego dnia:

  • 08:00 - Moje Szczęście
jabłko / imbir / kurkuma / cytryna / sól himalajska
  • 10:30 - Moja Młodość
jarmuż / chlorella / cytryna / jabłko
  • 12:30 - Moja Miłość
malina / truskawka / jabłko / świeża mięta
  • 14:30 - Moje Piękno
kolendra / cytryna / jabłko / młody jęczmień
  • 16:30 - Moja Supermoc
ananas / marchew / cytryna / jabłko
  • 19:00 - Moja Rozkosz
pomarańcza / burak / jabłko / imbir

Zestaw 6 soków Nuja to 976 kcal na dzień.
Dodatkowo mamy przygotowany prosty zestaw ćwiczeń, ja jednak zamieniłem zestaw ćwiczeń na rower 😋 To również aktywność fizyczna, jednak regularne ćwiczenia przyczynią się do lepszego efektu końcowego 😀 Pakiet ćwiczeń jest przygotowany na 15dni.


Detoks się skończył, co dalej?

Po zakończonej diecie nie możesz z dnia na dzień wrócić do starych nawyków żywieniowych. Zasady prawidłowego odżywiania są uniwersalne i powinny towarzyszyć Ci na co dzień, nawet po zakończonej diecie. Pamiętaj o regularnym spożywaniu posiłków i o urozmaiceniu diety.

Wybieraj produkty bogate w błonnik pokarmowy. Znajdziesz go w pieczywie pełnoziarnistym, płatkach owsianych i otrębach, kaszy jaglanej, pieczywie razowym, ciemnym ryżu, nasionach roślin strączkowych, orzechach, warzywach i owocach. Błonnik wchłania wodę, na skutek czego pęcznieje, zwiększając objętość pokarmu i uczucie sytości.

Pięć posiłków w małych ilościach to podstawa. Trzy posiłki główne (śniadanie, obiad i kolacja) i dwie przekąski (II śniadanie i podwieczorek).


2 komentarze:

  1. Myślę, że taki detox nie sprawiłby mi problemów... spożywam bardzo duże ilości warzyw i owoców :)
    Z chęcią zajrzę na poleconą stronę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio o takim detoxie wspominała mi przyjaciółka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © King Of Temptations , Blogger