Paprocki&Brzozowski look.


Witam Wszystkich bardzo serdecznie!!!  Lol jak oficjalnie... 
 Jestem obecnie w Sound Garden Hotel i tak sobie pomyślałem, że to bardzo dobre miejsce na zdjęcia! Przyszedł czas na zimowe ubrania ;) Ja postanowiłem połączyć męską kurtkę moro, która świetnie sprawdzi się na zimowe dni z czarną bluzą
polskich projektantów Paprocki & Brzozowski.
Do tego klasyczne spodnie z dziurami na kolanach które nadają charakter całej stylizacji, i na sam koniec... wisienka na torcie! Srebrne buty ledowe, które zrobią furorę na nocnych spacerach :P
Aż chciałoby się zatańczyć "moonwalk" Michaela Jacksona.

Kurtka / Ozonee
SpodnieOzonee
Buty / Sneakled 
Zegarek / Timetrend / Puma
 Torba / Eklik
Okulary / No name



10 komentarzy:

  1. Super fotki! Świetnie dobrana inscenizacja. Wszystko pasuje :-)
    A ze szczegółów bardzo przypadł mi do gustu Twój zegarek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja,najbardziej spodobały mi się buty są boskie 😍💕 pozdrawiam https://nicolequeenlife.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna stylizacja ;) widać ze znasz sie na modzie buty rewelacja ;) pozdrawian

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Podoba mi się !
    Bluza jest dla mnie najlepsza <3
    http://oczamimlodejtesterki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pdwazna stylizacja gratuluje!! Efekt rewelacja :-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow *.*
    Genialny look <3 <3 Omg zakochałam się normalnie heh <3
    nsztegner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja! buty skradły mi serce *.* Księżycowy krok w tych butach wyglądał by mega ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © King Of Temptations , Blogger