Pierwszy catering pudełkowy, który nie znudził mi się po 3 dniach! Zobaczcie restauracyjne dania wpakowane w pudełka!

 


 Zacznę może od tego, nie spodziewałem się, że w czasach pandemii będę mógł jeść codziennie dania, które wyglądem i smakiem przypominają.... wróć, są 1:1 jak z restauracji. Przygotowane przez cudowną firmę cateringową Andrzejewski i przyjaciele

 Kilka miesięcy temu próbowałem już kuchni tego kucharza i już wiem, że zna się na rzeczy. Od 2021 r. Damian Andrzejewski postawił wszystko na jedną kartę i otworzył własną firmę, która specjalizuje się w dietach pudełkowych, detoksach sokowych i wiele innych zdrowych rzeczy.

Dlaczego wybieram zawsze opcję wegańską bez glutenu? Odpowiedź jest prosta, moja wiedza na temat kuchni wegańskiej jest mała, wręcz zerowa. Wybierając wyżej wymieniona dietę mam możliwość poznać nowe smaki, a w przyszłości odtworzyć dania. Nie ukrywam, że moim celem w przyszłości jest całkowicie wyeliminować mięso ze swojego życia, jest sporo zamienników i właśnie je poznaje.

 Czy jest osoba, która jeszcze nie widziała spektakularnej metamorfozy Adele? Laska zrobiła niezłą robotę i jest prawdziwą seksbombą! Chcesz wyglądać jak Adele? Wejdź tutaj: link i zamów dietę SIRTFOOD, dietę Adele, która od niedawna jest dostępna również u Andrzejewski i przyjaciele ;)

 


 Ale wróćmy do mnie, moja dieta wege bez glutenu, składa się z 4 posiłków dziennie (1400kcal): śniadanie, zupa, danie główne, kolacja.

Poniżej przedstawie przykładowe menu na 3 dni, oraz pokaże wam kilka z dań które dostajemy:

 

 Pierwszy dzień:

 Śniadanie: Hiszpańska salsa, mini bagietka bezglutenowa. Masło ziłmowe. Pieczeń z orzechów nerkowca "jajeczna"


Zupa: Zupa jarzynowa z ziemniakami, koperkiem i mlekiem kokosowym


Danie
główne: Gołąbki z włoskiej kapusty, farsz orzechowy, sos grzybowy z pomidorami i estragonem, puree ziemniaczane z marchewką i groszkiem


Kolacja: Pomidory faszerowane pieczarkami, suszonymi pomidorami, fasolą, orzechami, kaszą jaglaną. Sałatka warzywna, lekki sos z wędzoną papryką i natką.

 


 Drugi dzień:

Śniadanie: Sushi. Wegetariańskie futomaki z avocado, ogórkiem, batatami, serkiem Philadelphia i sezamem. Azjatycki sos z czosnkiem i chili. Winogrona


Zupa: Kapuśniak staropolski z ziemniakami i pieczonym BioTofu


Danie głowne: Wege Tagliatelle Al Ragu - a la bolognesese z orzechowym parmezanem i greckimi oliwkami


Kolacja: Duńska sałatka z brokułami, ananasem, rodzynkami, chipsami bekonowymi z kokosa, czerwoną cebulą. Duński sos śmietanowy



Trzeci dzień:

Śniadanie: Pasta kanapkowa jajeczna ze szczypiorkiem, bułka orzechowa, ogórki małosolne, ser koryciński


Zupa: Krem z kukurydzy i ziemniaków, zabielany mlekiem kokosowym


Danie główne: Ravioli z ricottą i czarnym pieprzem. Podane z parmezanem oraz masłem szałwiowym


Kolacja: Komosa ryżowa ze świeżą papryką, pieczonym melonem, prażonymi pistacjami oraz winegretem gruszkowym


 

Warto wspomnieć o nowej opcji, a mianowicie od teraz możecie personalizować swoją dietę, wybierać swoje ulubione dania lub zamieniać na inne. Ja skorzystałem dwa razy, i dzięki temu miałem okazje spróbować wegańskiego sushi oraz przepysznego ravioli.

 


1 komentarz:

  1. Dzięki menu Fit Szef, odkryjesz nowe smaki zdrowia. Codzienna wygoda w jedzeniu, które smakuje wyjątkowo i wspiera Twoje cele zdrowotne - wybierz jakość!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © King Of Temptations , Blogger