Weganska pielegnacja włosów z Hair care panda


Cieszy mnie fakt, że coraz więcej firm kosmetycznych decyduje się na rezygnacje z testów kosmetycznych na zwierzętach. Ja już od dłuższego czasu nie używam kosmetyków, które są testowane na zwierzętach.

Jest ogromny wybór kosmetyków, ale również suplementów diety cruelty free.
Do tej grupy należy firma Hair Care Panda.🐼

Marka zasłynęła głownie z witamin w postaci żelek na włosy. Biotyna, cynk, selen pomagają zachować zdrowe włosy. Niacyna, witamina A pomagają zachować zdrową skórę. Witamina B6 przyczynia się do regulacji aktywności hormonalnej. Witamina E pomaga w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym, a to wszystko zamknięte w jednej małej żelce.

Produkt jest odpowiedni dla vegan, jest bez laktozy, bez gmo, bez glutenu oraz bez żadnych sztucznych substancji słodzących.

W swojej ofercie marka Hair Care Panda ma również plush, który jest rozpuszczalny w wodzie, gotowy do picia oraz kolagen w proszku, który dodajemy do koktajlu, smoothie bądź soku.


Oprócz tego, że wzmacniamy nasze włosy od wewnątrz, poprzez dostarczaniu dodatkowej porcji witamin, to możemy również skorzystać z kosmetyków m.in. Nawilżającego serum do stylizacji włosów. 

Eliksir jest o zapachu gumy balonowej, jego zadanie to wygładzenie włosa, nadanie mu naturalnego, zdrowego blasku oraz zminimalizowanie efektu puszących się włosów. Na szczęście ja mam krótkie włosy, więc tego problemu nie mam.

Serum nie obciąża włosów, ponieważ nie pozostawia tłustego filtru na włosach, dzięki czemu produkt można stosować również na suche włosy.


za możliwość realizacji postu w jednym z Waszych Sopockich apartamentów.
Już niedługo mój pierwszy "Room Tour" właśnie z Equus Apartaments 😉

9 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © King Of Temptations , Blogger