14 komentarzy:

  1. Rzadko jak wchodzę na blogi prowadzone przez chłopców są ciekawe, a Twój na prawdę mnie się spodobał. Zdjęcia są bardzo dobrej jakości a stylizacje trafnie dobrane i połączone. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko znajduję blogi tego typu, ale bardzo mi się tu podoba. Zostaję na dłużej. Mega podoba mi się ta kurtka i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, również ciekawy blog.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja, również ciekawy blog.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post!!! I super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja jednak dla mnie kurtka mogłaby być nieco dłuższa, ale to i tak nie zmienia faktu,że jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się jak facet ma rurki, nie jest to męskie

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nikt przy zdrowych zmysłach nie założy dresu do bomberki i zegarka ... Ach te gusta.

      Usuń
    2. Moim zdaniem lepiej wyglądałyby nieco luźniejsze spodnie, ale co człowiek, to inne zdanie :)

      YOZIZIRA.blogspot.com

      Usuń
    3. no ale na pewno nie dresy heheh ;p

      Usuń
  8. Podobają mi się te buty. :) Ogólnie cała stylizacja jest super!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co prawda na modzie się nie znam, ale z postu od razu widać, że wiesz co robisz. Wszystkie elementy do siebie pasują, a że do najchudszych tak znowu nie należysz, to rurki ładnie podkreślają Twoją sylwetkę. Nie zgadzam się więc, że rurki są w każdych okolicznościach niemęskie 😌. W tym konkretnym przypadku pasują.
    Tak serio to musisz mieć ciężko ze względu na zainteresowanie modą - ludzie potrafią dopiec, jeśli to robisz a nie jesteś dziewczyną...

    Http://utwory-wierszem-pisane.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © King Of Temptations , Blogger