Świąteczny zapach domowego chleba


Dosyć długo mnie tutaj nie było, ale wracam i jestem!

Święta tuż tuż... a tu rodzynki na makowiec nie kupione, ryba zamrożona 😂
Ja jak na razie zdążyłem zapatrzeć się w Świąteczny swetrer 🎅🎄
Jako że dziś mikołajki, sprawdził się idealnie 😍

Co roku zadajemy sobie jedno podstawowe pytanie:
- Po co tyle jadłem, znów przytyłem!😂

Nie da się ulec pokusom gdy dom wypełnia się aromatem świątecznych ciast, korzennych ciasteczek które wiszą na choince czy świeżego chleba 😍


Któż nie chce mieć na święta świeżo wypieczonego bochenka chleba.. no nic prostszego!
Ja postanowiłem przetestować urządzenie do wypieku pieczywa marki Redmond

Powiedzmy jedno! Kupiony chleb czy bułki w sklepie osiedlowym czy piekarni na drugi dzień nie nadają się już do spożycia ponieważ są twarde 😷 Co więcej, w znanych sieciówkach pieczywo jest zamrażane, a z samego rana wsadzane do pieca i pieczone na miejscu .... niby świeże chrupiące, przy czym traci swoje wartości odżywcze. Taki biznes... klienta wita zapach.

Wypiekając samemu pieczywo, mamy gwarancję jakości a dodatkowo pozostaje świeże nawet przez 7 dni. To nie jest czasochłonne, a daje tyle radości i smaku!

 

 Urządzenie do chleba REDMOND oprócz wypieku, posiada sporo ciekawych trybów m.in. jest możliwe przygotowanie dżemów, jogurtów ale również gotować ryż czy też piec mięsa. Jedna maszyna w kuchni a zrobi za ciebie całą ucztę 😂

Można powiedzieć, że takie rozwiązanie jest dla leniwych czyli dla mnie 😂
Wystarczy rzucić wszystkie potrzebna składniki do misy, a ona wymiesza oraz upiecze co trzeba!

Spodobała mi się bardzo funkcja opóźnionego startu, która umożliwia ustawienie startu pracy urządzenia o określonej godzinie, tak aby rano obudził Cię aromat świeżego chlebka. 😍



23 komentarze:

  1. Świetne urządzenie, a chlebek z pewnością wyszedł przepyszny

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatne urządzenie, ciekawe ma funkcje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie producenta są szczegółowe informacje odnoście wszystkich funkcji ;)

      Usuń
  3. Muszę sobie sprawić takie urządzenie! ;)

    Ola GAPa

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałoby mi się takie urządzenie, szczególnie w dni, kiedy nie chce mi się wyjść z domu po pieczywo. Mimo wszystko wiem, że bywałaby też dni w których byłabym tak leniwa, że nie chciałaby mi się nastawić tego chleba hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne urządzenie. Przydałoby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeść kocham, ale zadaję sobie pytanie ,,dlaczego schudłam!?" -,-"
    Musze wreszcie upiec chleb w domu. Dzięki za przypomnienie.
    Tylko, że postawię na formę do ciast ai piekarnik domowy zamiast takiego urzadzenia. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też jakieś wyjście ;) Aczkolwiek piekąc w piekarniku trzeba pilnować czas wypieku :( W urządzeniu Redmond można zapomnieć o tym, maszyna sama się wyłącza w odpowiednim momencie.

      Usuń
  7. Mojej mamie by się przydało! ;) Kocha gotować, piec i wgl wszystko co związane z kuchnią. Noo... oprócz sprzątania. Bo kto to lubi ;D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny prezent pod choinkę ;) Urządzenie teraz jest w promocyjnej cenie ;)

      Usuń
  8. Fajne urządzenie, zastanawiałam się nad zakupem.takowego, bo bardzo lubię piec swój chleb i swoje bułeczki😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale bym zjadła taki chlebek *-*
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chleb wygląda wybornie i z pewnością jest pyszny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna maszynka!
    Masz jakieś przepisy na chleb godne polecenia? Kupujesz składniki osobno albo stosujesz jakieś gotowe mieszanki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis jest bardzo prosty, przy zakupie urządzenia w zestawie znajduje się książeczka z przepisami i właśnie jeden z nich wykorzystałem:

      - 800dag mąki pszennej
      - łyżeczkę soli
      - łyżeczkę cukru
      - półtorej łyżeczki suchych drożdży
      - 200 ml wody
      - 200 ml mleka
      - garść ziaren słonecznika
      - łyżkę oleju słonecznikowego

      Usuń
  12. Ten wypiekacz jest super. Wrzucasz wszystko naciskasz guzik i czekasz na chleb. Ja już od 6 miesięcy nie jem sklepowych gniotów :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba sama sobie kupię. Nie mogę jeść pszenicy, cukru, skrobi, więc może to dobry pomysł? Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mniam chlebek wygląda cudownie i na pewno wyszedł przepyszny :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak z racji że piszę po świętach to z obrzydzeniem patrzę na jedzenie za tydzień wypróbuję obiecuję?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © King Of Temptations , Blogger